ASKELEET SEURAKUNNAN YHTEYTEEN

Kun ihminen on löytänyt yhteyden Jumalaan eli tullut uskoon, niin seuraava askel on löytää oma kotiseurakunta, mikäli sellainen ei ole vielä löytynyt. Siksi on tärkeä tutustua kristillisten seurakuntien toimintaan, jäseniin ja opetuksiin, jotta itselle sopiva hengellinen koti voi löytyä.

Hyvässä seurakunnassa ihmisiä tuetaan uskossa kasvamiseen, rukoillaan ja opitaan tuntemaan Raamattua, kohdataan Jumalaa ja toisia ihmisiä, jaetaan elämää ja ajatuksia, rohkaistaan ja autetaan lähimmäisiä eri tavoin. Näin me haluamme elää myös Juvan helluntaiseurakunnassa.

Helluntaiseurakunnan jäseneksi liitytään uskovien kasteen kautta. Kaste suoritetaan yleensä jumalanpalvelusten yhteydessä. Jos olet kiinnostunut jäsenyydestä ja kasteesta, niin voit kysyä lisätietoja seurakuntamme pastorilta. Yhteystiedot löydät täältä.

Lisää yhteydestä:

Yhteys maailmaan